Träffade Europatourvinnare

För knappt en vecka sedan träffade jag en alldeles färsk Europatourvinnare här i Strängnäs. Det var en brunbränd Jesse Karlsson och vem är nu det? Jo Jesse är en perfekt caddie och han bar bagen åt Peter Hedblom när han vann på Europatouren för knappt två veckor sedan. Förra året så kom jag till banan en solig em då det var ödsligt och inga på väg ut. Efter en stund kom Jesse och vi blev en fyrboll med låghcp spelare och jag på 11. Det är ALLTID tävling så även denna gång och jag i lag med Jesse vann även fast reglerna angav att max boggie gällde för att vara med i spelet. En härlig runda! Hoppas att det blir tillfälle att spela med Jesse även i år.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej! Gor inte du nagot annat an att blogga. Ar ute pa "promenad", mamma skulle sova middag... Har varit ute pa en lang vandring pa sanddynorna idag. Var borta i tre timmar sa man ar lite sma seg nu. Toppen vader! Jobbar pa en bra branna. Ska ga tillbaka nu och se om hon har kommit tillbaka till verkligheten. Kram

2007-02-23 @ 17:50:08
Postat av: UTE

Hej på Er i solen!
Här sitter vi nu och bloggar. Albin, Jonas och jag. Nej som vanligt så sov Albin när Jonas kom hem kl 18.45 efter att ha kört Caroline och han sover ännu. Nu skall vi titta på action på dvd. Bränn Er inte för mycket.

2007-02-23 @ 21:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback