Födelsedag med överraskning

Idag på morgon så blev det en verklig överraskning när man tittade på familjesidorna i tidningen.

Ingrid som i tisdags fyllde år och idag skulle ha mottagning hade passat på att gifta sig med Bengt när de "flydde" till Köpenhamn på högtidsdagen. Så det blev att skaffa ett nytt kort till presenten och även skriva till ett grattis till giftemålet.

Nu blev vi snuvade på den planerade svensexan men det kan vi nog få till i efterhand så pass upp Bengt och Ingrid.

GRATTIS TILL FÖDELSEDAGEN OCH GIFTEMÅLET!



Dubbla festföremålet under presentuppackning.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Tusen TACK, äntligen får man en bild publicerad på nätet. Det har jag drömt om länge! Härligt!
Får jag passa på att tacka för uppvaktningen och samtidigt meddela att Bengt låses härmed in så någon svensexa kan det väl ändå inte bli tal om!
Kram
Ingrid

2007-08-27 @ 17:07:00
Postat av: UTE

Tack själv!
Jag har haft det lätt med lunchen idag och det får jag tacka extra mycket för. Staffan och Pia var hit i lördags kväll så planeringen har redan startat.
Hälsa Bengt och hälsningar från UTE

2007-08-27 @ 17:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback