Svenska konsuln pa on

Igar pa Batalha stotte jag pa den svenska konsuln har pa Azorerna. Han heter Ulf S och han ar f d resoff inom ingenjortrupperna. Han har gjort ett antal KFO och den sista gjorde han pa P 10 i mitten av 90-talet.
Han ar medlem i Verde golf och brukar bl a spela tavlingen som gar i borjan av oktober. Har sett hans namn pa resultatlistan pa Internet.
Han ar ocksa barndomskamrat med kn Bengt K som jag givetvis skall halsa till nar jag kommer hem.
Han hade sin fru och dotter med sig och dottern kande igen mig.
Trevligt!
Det ar sa att konsulns son ar agare till resturang Cole'gio 27 och dar har UTE-ganget varit och atit ett antal ganger och dar serverar dottern. Dottern kanner val till oss och hon finns med pa P-O:s cdskiva med bilder fran var tavlingsvecka har pa Azorerna.
Tror nog att hon aven skull komma ihag Dig P-O och aven Christer och resten av ganget. Hon serverade bl a den kvall da det var speciell karnival i staden.
Ett besok pa Cole'gio 27 kan varmt rekommenderas.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej pappa!
Hoppas att allt är bra och att veckan har varit bra nu när mamma har varit nere. Här är allt bra, mycket på jobbet men så ska det ju vara =) Ses snart!
Kram

2007-04-17 @ 18:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback